22.05.2016

Skanowane Szczury?

Witajcie kochani! Przepraszam za tak długą przerwę na blogu. Jestem tylko człowiekiem, jak każdy potrzebuję czasem chwili odpoczynku. Zajmijmy się jednak dzisiejszym postem - pewnie zdziwił Was jego tytuł. Ratatuj biegając po pokoju wskoczył na otwarty skaner, podsunęło mi to pomysł... wykonania jego skanu! W tym poście możecie zobaczyć efekty.

 
Na sam początek, dla wszystkich, którzy pomyśleli, że robię to wbrew woli szczurków. Jak widać na poniższym zdjęciu, nie miały one nic przeciwko temu zabiegowi ;)
 
Po zeskanowaniu Ratatuja zeskanowałam także pozostałych członków stadka, jedynie Cinnamon nie wyraził na to zgody. Tak prezentują się efekty:
 
 
Skany bardzo si się spodobały, a że miałam pustą ścianę postanowiłam je wydrukować i powiesić w pokoju. Moim zdaniem to bardzo oryginalna ozdoba :)
 
A co Wy sądzicie o szczurzych skanach?

7 komentarzy :

  1. Haha ja bym nigdy na to nie wpadła :D A efekt wyszedł naprawdę ciekawy! :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze :3
    Bardzo oryginalny pomysł na ozdobienie ściany ^.~
    https://moj-wlasny-swiat-by-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja świnkę morską zeskanuje XD
    Super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól jej chodzić po skanerze, wtedy wychodzą najlepsze efekty :3

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł, a łapki mają słodkie.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda, pomysł naprawdę mega oryginalny
    i jak najbardziej pasuje na ścianę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No na to bym nie wpadła :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz, bez wyjątku to dla mnie wielka motywacja.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.