5.05.2016

Urodziny Cinnamona

Dzisiaj Cinnamon świętuje swoje pierwsze urodziny! Z tej okazji oczywiście nie mogło zabraknąć posta na blogu. Dowiecie się, jak świętowałam ten szczególny dzień. Zacznijmy od samego początku.


Zaraz po tym, jak wstałam zaśpiewał mu ,,Happy Birtday" oraz złożyłam życzenia i podarowałam prezent. Była to wypakowana po brzegi niebieska torebka, w której znajdowały się dropsy jagodowe, smackers i rożek Vitapol, oraz Dreamies serowe. Cini od razu zabrał się za rożek.
 
Po powrocie ze szkoły  pokroiłam ser i wcześniej ugotowane jajko, z których powstał tort. Dodałam jeszcze kilka przysmaków i oczywiście wbiłam w niego świeczkę, bo nawet szczurek powinien mieć szansę pomyśleć życzenie :)
 
 Chyba nie muszę mówić, że tort bardzo smakował szczurasom. Te zdjęcia obronią się same ;)
 
Na koniec stworzyłam jeszcze jeden prezent, nad którym chyba najbardziej się napracowałam - film ze wspomnieniami. Zachęcam wszystkich do obejrzenia.

11 komentarzy :

  1. Stówka mój ulubieńcu:)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ur wtedy co ja!
    Sto latek!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie najlepszego :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Sto lat mały! Cinnamon jest ślicznym szczurkiem ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej cudowny! jaki słodki szczęśliwy Szczurek, doskonale wiedział
    że ten dzień jest wyjątkowy dla niego, to widać po jego oczach :)
    naprawdę piękne przyjęcie i cudowny tort :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczurełek cudowny <3 tak przy okazji nie jestem pewna czy bende miała czas by srobić pracę na kolejny etap mam strasznie dużo rzeczy na głowie wybacz. ~NatalenkaPiosenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Bo każdy komentarz, bez wyjątku to dla mnie wielka motywacja.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.