4.04.2016

World Rat Day!

 
 
Witajcie! Pewnie większość z Was, co czytało mojego poprzedniego bloga kojarzy to święto z tego posta. Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień szczura! Z tej okazji narysowałam projekt, rysunek, oraz podarowałam moim szczurkom drobny prezent.
 
 Jak pewnie już zauważyliście na nagłówku posta pierwszą rzeczą, którą stworzyłam jest ten projekt:
Narysowałam go zaraz po powrocie do domu i wygłaskaniu szczurków. Zajął mi jakieś 1,5 godziny.
 
 
W szkole  namalowałam też rysunek na formacie A5. Chciałam stworzyć takie jakby "logo" Dnia Szczura. Rysunek zajął mi około 20 minut. Został w całości wykonany żelopisami.
 
Szczurki, z okazji ich święta dostały ode mnie dwie paczki treserek ,,Dreamies"- z kaczką i z łososiem, oraz saszetkę dla psów.
 
 
Chciałam kupić także nowy transporter, bo obecny jest w opłakanym stanie. W moim sklepie zoologicznym niestety nie było modelu, którego szukałam. Pojadę tam w czwartek, bo poprosiłam o jego zamówienie.
 
Jeśli chcielibyście złożyć szczurkom jakieś życzenia koniecznie piszcie je w komentarzach!
 
Dla świata jestem tylko człowiekiem, 
dla swoich szczurów jestem całym światem.

22 komentarze :

  1. Szczerze mówiąc miałam odczyniania tylko z (spokojnego spoczynku Zuziu) świnka morską, a ze szczurami juz nie ;)
    No ale rysunek ładny ;)
    Nie ma to jak cała lekcje cos rysowac, a nauczyciel i tak tego nie widzi xD
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygłaszcz je ode mnie i złóż im życzenia .I wszystkiego najlepszego innym swoim szczuruniom! A zwłaszcza Żelusiowi :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak w ogóle to przyszła dziś paczka zaadresowana do mnie Kupiłam sobie Polycolory i są naprawde piękne i tak też malują :D dziękuję za rade wybrałam zestaw 37 bo rodzice się dołożyli C:,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi przyszły Mondeluzy ;( Są zestawy 37?! Przekażę życzenia szczurełkom :D

      Usuń
  4. Jak ty je wielbisz :3 to jest urocze ^^
    No to życzenia dla szczurasków:
    Z okazji waszego dnia, życzę wam: dużo zabaw w nowym transporterze (Dobrze odmieniłam?) oraz, aby wasza właścicielka zawsze widziała na waszych pyszczkach uśmiech. Również żebyście w ogóle nie chorowali i aby wasze marzenia się spełniły =(^.^)=
    Śliczne logo <3
    Piękny projekt ^^
    Extra prezenty >.<
    Ja też chcę szczurka... Mam chomika, ale chcę jeszcze szczurka <3
    ~Luśka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze odmieniłaś:
      M: Transporter
      D: Transportera
      C: Transporterowi
      B: Transporter
      N: Transporterem
      Ms: Transporterze
      W: Transporter ;) Przekażę szczurełom życzenia :D I wiesz, szczurka zawsze możesz mieć...

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze szczurki! Dużo żółtego sera i zdrowych siekaczy! :D Śliczny projekt i logo! :D Fajnie nawiązuje do tego że jest to ŚWIATOWY dzień szczurka :3 Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaj szczura, kochaj życie - post jest super, bo szczury są super :3 <3)~~

      Usuń
  6. Jeju te rysunki są takie słodkie! Sama chciałam mieć szczura, ale moja mama raczej nie.. :/


    Zapraszam!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na bloga :) Może wspólna obs.? Wiesz, moja mama też mówiła że o szczurze w domu nie mam mowy, a teraz mam cztery...

      Usuń
  7. Oczywiście wpadam do Ciebie prosto z ,,protestu". Ogólnie to wiesz, w internecie znajdziesz dużooo ludzi, których słowa (a raczej komentarze) przepełnione są nienawiścią, szczególnie przy tego typu akcjach. Nie musiałaś aż usuwać konta, ale to w końcu Twoja decyzja. Powodzenia, bo masz potencjał jeśli chodzi o rysowanie itp. Ja w sumie też rysowałam itp. ale oczywiście było to w LL a stamtąd ,,odeszłam" na zasadzie wchodzę rzadko na krótko. Pozdrawiam, i mam nadzieję, że jak wreszcie uda mi się z tym nowym blogiem, to będziesz wpadać. Juliette/ ooj... dużo nicków miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałm to zrobić. Złóż w moim imieniu specjalne podziękowanie rebece i NinaAleksandrze (specjalne przekręć jej nick) oraz Caroline Lou za komentarz "jedna głupia rati" ;) Nie obchodzą mnie takie idiotki, a na LL jest ich niestety coraz więcej :/

      Usuń
    2. Ale mnie wkurza ta wielka Nina. Przekręcisz Jej nick i od razu afera...

      Usuń
    3. No właśnie... Ale koniec tego tematu...

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym święcie :D ciekawe! A rysunki bardzo ładne :) Ja też miałam obsesję na punkcie szczurów po filmie Ratatuj. Mam 2 maskotki Remmy ' ego i dużo innych gadżetów :p
    Pozdrawiam :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rati czy tyś zwariowała? Ja też próbowałam usunąć konto ale nie warto!!!!!! Masz wrócić bo inaczej znajde adres IP i przyjde do ciebie i do rozumu ci przemówię.. Masz wrócić..... Bez dyskusji!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co niby tam mam wracać? Żeby nina i rebecca pisały mi non-stop jakim to jestem małym dzieckiem, i jaka jestem głupia i żałosna? Nie, dzięki ;)

      Usuń
    2. Rati to ze te dwie baby będą tak pisały to jeszcze nic.... Zablokować i jest ok.... Nie martw się nie mam zaunia do Nina!!!! A
      Masz wrócić bo za adresem IP do ciebie trafie.--

      Usuń
    3. Ale po co mam wracać? I tak nikomu na tym nie zależy

      Usuń
    4. Rati wielu osobą zalezy nawet administratorce... Dajcie sobie spokój..... Protest to guffno... I koniec a ty Rati wracasz na LL bo Admin ci przmówi do rozsądku....

      Usuń
  10. Najlepszego szczuraski ;3
    Tak, wróć na LL! Twoje prace są cudne, pomyśl, jakie będą za kilka lat... Będziesz wymiatać na LL :D
    Nie cierpię ludzi na Lilla Lou, którzy uważają się za lepszych tylko dlatego, że są starsi lub lepiej rysują. Każdy uczy się na błędach i każdy w swoim czasie będzie rysował coraz lepiej ;) Nie wspomnę już o tych czepianiach się typu ,,Ten projekt jest ewidentnie ściągnięty ode mnie". Podobna bluzka, buty to już powód do wielkiej afery... Nie będę nazywać tutaj użytkowników po nickach,ale powiem jedno - nie przejmuj się nimi! Najwidoczniej zazdroszczą że w tak młodym wieku rysujesz na TAKIM poziomie!
    Trzymaj się kochana ;3
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz, bez wyjątku to dla mnie wielka motywacja.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.