12.02.2016

Żeluś, czyli cukier w szczurzej postaci

 
 
 
Witajcie!!! W tym poście chciałabym napisać coś bardzo ważnego! A mianowicie wczoraj pojechałam po mojego czwartego szczuraska - Żelka! Ma on dopiero trzy miesiące, i jest malutką, puchatą kuleczką! W tym właśnie poście chce go Wam bliżej przedstawić :) Post jest przeplatany zdjęciami, które warto obejrzeć (sorry że są one kiepskiej jakości, ale u mnie cały czas pada, i jest ciemno) :)
 
 
 
Teraz taki ogólny opis Żelusia. A więc jest to szczurek hodowlany, jest bardzo przyjacielski, pieszczotliwy, spokojny. Lubi wchodzić mi do bluzy, spać na Cinusiu (tak, spać na Cinusiu :D) Jest cały biały, z malutkimi, czarnymi łatkami za uszkami. Urodził się około 11 listopada 2015, czyli ma teraz 3 miesiące. Jak na swój wiek jest dosyć malutki.
 

 
*SPAM* To zdjęcie powyżej jest świetne jako tapeta, zachęcam do pobrania ^^
 
Żeluch ogólnie jest spokojny, mało ruchliwy. Ale gdy np. Remyś czymś go zdenerwuje to potrafi pokazać pazurki, tzn. ząbki, bo jak większość małych szczurków właśnie nimi się broniych sytuacjach :) Myślę, że jak dorośnie będzie miał bardzo podobny charakter, chociaż nie jestem pewna, bo może mu się zmienić.

 
W sklepie zoologicznym, w którym kupowałam Żelka było baaardzo dużo szczurków. Na początku miałam trochę trudny wybór, ale poprosiłam aby obsługująca pokazała mi kilka z nich. Najbardziej spodobał mi się właśnie Żeli, bo miał takie sympatyczne, ciepłe spojrzenie.
 
 
Ogólnie uważam że warto było go kupić, bo naprawdę kocham szczuraski. Nie musiałam się także martwić o miejsce w klatce, bo jak pewnie wiecie jest ona dosyć spora.
 
Mam jeszcze kilka pytań do moich czytelników:
 
1. Jak teraz nazwać RemCinTatuj story? tzn. gdzie dać 'Żel'
2. Czy chcielibyście coś o nagrodach w konkursach, które dostałam? Według mnie to trochę takie przechwalanie się, ale decyzja zależy od Was
3. Chcecie kontynuacje Rat puzzle?
4. Jaką chcecie następną SR?
 
Mam nadzieję że polubiliście Żelusia, i że z chęcią przeczytacie kolejne posty o szczurkach <3

7 komentarzy :

  1. Okej już odpowiadam ci na te pytania:
    1. RemCinŻelTatuj
    2. Tak proszę!
    3. Tak!
    4. Cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaczek ^^
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rati to może sr rysowania szczureła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli co najmniej 2 osobom (oprócz Ciebie i mnie) się to spodoba to zrobię ;) A Żeluś Ci się podoba, słodki jest?

      Usuń
  4. Rati, ja chce szczuraska (chodzi mi o rysowanie);) Żeluś jest fajny, ale chomik mi starczy:) Trochę się boje szczurów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka też się bała - nie chciała nawet wziąć na ręce, a teraz ma 2 :)

      Usuń
  5. UWAGA!!! TEN POST NALEŻY DO OSOBY NIEZNAJĄCEJ SIĘ NA SZCZURACH!!! OGONKÓW NIE KUPUJE SIĘ W ZOOLOGACH, A JEJ KLATKA NIE NADAJE SIĘ NAWET NA CHOMIKA!!!

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz, bez wyjątku to dla mnie wielka motywacja.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.