1.01.2016

Nowy blog - zaczynam wszystko od zera


Pewnie większość z Was trafiła tu przez  galerię LillaLou lub mojego dawnego bloga - ratilove.blogspot.com, nie będę na nim już pisała postów, ale możecie pooglądać sobie tam zdjęcia moich szczurasków :) Tu, tak jak na dawnym blogu będą posty o szczurasach, rysunkach, DIY, szkoły rysunku, ale będą one bardziej staranne i dopracowane. Nie będzie tu już byle czego typu zdjęcia mopusa jak żre kość. Mam nadzieję że polubicie ten blog, i że będę nadal miała czytelników, jak dawniej!

Ratilove

5 komentarzy :

  1. Dlaczego zmieniłaś bloga T.T tamten był świetny nie musiałaś nic zmieniać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żarty sobie robisz?! Był świetny! Posty super na twojego bloga zaglądałam CODZIENNIE nie było takiego dnia abym tam nie weszła :D no ale to już jest twoja decyzja. Mam tylko nadzieje że będzie więcej DIY I SR. Robisz to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula - Tak, ale tamten był bardzo zaśmiecony, i miał pozostałości po okropnym, różowym designie, i nie wiedziałam jak się ich pozbyć, bo nie ogarniam takich rzeczy za dobrze
    Tila - nie sądzę że są świetne, ale będzie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i nie myśl o swoich rysunkach i projektach negatywnie są naprawdę dobre! :3

      Usuń
  4. Okay, dobra ... choć starszy blog też był fajny, ale jeśli ci się na nim ciężko pracowało. Fajnie będzie jak wszytko będzie dopracowane, ale twój blog był na swój sposób fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz, bez wyjątku to dla mnie wielka motywacja.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.